Mousse de ciocolata albă si neagră 

Dragii mei,asa cum v-am promis azi o sa va prezint reteta mousse de ciocolata albă si neagră ,care asa cum v-am obișnuit este foarte ușor de preparat.
Nu trebuie sa fii un patiser 😊pentru a prepara acest delicios desert.

Vreau sa va mulțumesc tuturor celor care imi trimit mesaje ,pentru a-mi mulțumi pentru retete si modul ușor de preparare.

Ingrediente:

  • 500ml frișca lichida
  • 200g ciocolata albă menaj
  • 200g ciocolata neagră menaj

Modul de preparare:

  1. Se pun 250 ml de frișca intr-un bol(metal,pentru a o încălzi) si 250 ml in altul,se pun pe foc si se lasa pana se încinge bine.
  2. Se iau de pe foc si se adauga ciocolata albă rupta bucăți intr-unul si cea neagră rupta in celălalt .Nu se amesteca timp de 5 minute (pentru a avea timp ciocolata sa se topească.
  3. Se amesteca bine,se lasa sa se răcească
  4. Când s-a răcit se mixează pe rând pentru a obține mousse-ul.
  5. Se aranjează in Cupe si se ornează dupa bunul plac😜.
  6. Se da la frigider 1-2ore .

Dragii mei aceasta este reteta mousse de ciocolata albă si neagră ,rapid si extrem de gustos,va asigur.

Va pup,cu drag,pe data viitoare😊.

Lasă un răspuns

