Tort Claudette

  Dragi prieteni,stiu ca am lipsit mult timp de pe blog,dar promit sa ma revansez.
Pentru ca ieri am implinit un an de cand am publicat prima reteta cu ajutorul prietenelei mele dragi Cris Roata,tin sa ii multumesc pentru sustinerea acordata pe toate planurile😊(te pup cu drag si multumesc din suflet pentru tot),dar si vouă tuturor care ați fost alături de mine si m-ați încurajat .

Acum ca am terminat cu mulțumirile,glumeam as dori sa va prezint urmatoarea reteta care se prepara foarte usor,e delicioasa si savurata intr-o clipa.Am făcut-o in cinstea primului meu anisor 😊.

Ingrediente :

  • 4 oua
  • Jumatate de cana de 250ml zahar brun sau alb
  • Coaja rasa de la o lamaie🍋
  • 200g ciocolata neagră de menaj
  • 100g unt
  • O lingura de faina
  • 250 ml frisca pentru batut
  • O lingura cacao
  • 4 peliculete zahar vanilat

Modul de preparare

Blat:

  1. Cele 4 Oua intregi se freaca cu zaharul.
  2. Separat margarina si ciocolata se pun pe foc si se lasa pana se topesc si se omogenizeaza bine.
  3. Se adauga peste oua si zahar,apoi se adauga o lui gura de faina.Se amesteca bine .
  4. Se pune blatul la copt in cuptorul preincalzit si se lasa la copt aproximativ jumate de ora la foc mediu.
  5. Cand e gata ,se lasa la răcit,Iar apoi luați o forma de tort rabatabilă si „înghesuiți” blatul acolo bine si apăsat cu mâinile 😜(forma trebuie sa fie cea medie,nu cea pentru tort normal)

Crema:

  1. Se bate frisca cu 4 pliculețe de zahar vanilat cu ajutorul misterului 
  2. Se pune frisca deasupra pe blatul rece ,se pudrează cu cacao si se da la frigider,aproximativ o ora.

Este foarte usor de preparat si foarte gustos,va asigur de asta.Nu sunt mare amatoare de ciocolata,dar e delicios🙈😊.

Va pup,cu drag si promit sa vin si cu ceva healthy cum imi spune numele😁.

Claudia

Lasă un răspuns

