Salata „fusion”

  Dragii mei,acum ca a venit primavara si au apărut căpșunile vreau sa va prezinți reteta proaspăta si delicioasa.

Cred ca ați observat din toate postările mele ca sunt o fană declarată a salatelor si a unui stil de viața sanatos,chiar daca postez retete diferite pentru toate gusturile.

Am ales sa o numesc salata „fusion”pentru ca am amestecat unele dintre fructele preferata cu salata mea preferata😊.

Ingrediente:

  • O mana de rucula
  • Salata mixtă (punga cu mixt de salata)
  •  Cascaval de capra+oaie
  • Fructe uscate:nuci,caise,stafide
  • 2-3 căpșuni

Modul de preparare:

Este foarte simplu ,asa ca nu o sa o luam pe etape si va sugerez sa așezati ingredientele intr-un bol,dupa bunul plac si adăugați dupa dresingul.

Dresingul:este facut din ulei de măsline ,sos de soia si lamaie daca doriti.

Aceasta salata”fusion”e delicioasa si sănătoasa .E si o idee pentru zilele călduroase ce vor urma😜.

  

    3 gânduri despre &8222;Salata „fusion”&8221;

    Lasă un răspuns

