Chec cu căpșuni 

  Dragii mei,acum ca se apropie sezonul căpșunilor m-am gândit sa vin cu o reteta foarte usor de preparat si in același timp delicioasa.

Pentru mine,acest chec este unul dintre plăcerile mele nevinovate.Ador atat căpșunile ,cat si fructele de pădure .

 Ingredientele:

  • 3oua
  • O cana zahar(măsura cănii este cana de apa,care are aproximativ250ml)
  • O jumatate de cana de lapte
  • O jumatate de cana de ulei
  • O esenta de portocale si una de lamaie
  • Un praf de copt stins 
  • O cana si jumatate de faina
  • Căpșuni

Modul de preparare:

  1. Se freacă ouăle cu zaharul,apoi se adauga laptele,uleiul,esentele,praful de copt si ultima faina.
  2. Se amesteca foarte bine ingredientele ,pana ce obținem un aluat omogen.
  3. Ungem o tava bine cu ulei(sau unt)
  4. Adaugăm căpșunile si dam la copt dupa ce in prealabil am încins cuptorul.
  5. Lasam la foc potrivit aproximativ 40′.

  

 

Dupa ce o scoatem din cuptor,o lasam la răcit,apoi tăiem si savuram😜👌.

Va pup si va astept la următoarea reteta.

Cu drag Claudia.

  

4 gânduri despre &8222;Chec cu căpșuni &8221;

  1. Ah, daca postai reteta asta sambata, imi faceam si eu checul de dieta mai delicios :)) Eu am inlocuit praful de copt cu bicarbonat de sodiu, faina alba cu premix de patiserie cu IG mic, iar zaharul cu fructoza, si aveam capsuni in frigider, dar nu m-am gandit sa le pun in chec. Data viitore!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

