Pate de ton 



Dragii mei ce pot sa va spun despre aceasta reteta este ca am găsit-o pe internet si am incercat sa o îmbunătățesc pentru gustul meu,dar si pentru voi toti.

In urma cu ceva timp cumpăram ,dar nu s-a ridicat la asteptarile mele(nu cred ca sunt foarte greu de mulțumit 😳,cu toate ca prietenii imi spun mereu cand ieșim la restaurant  ca doar eu sunt cea nemulțumita de preparate😁).

De cand am început sa gătesc ,am devenit mult mai atenta la mâncarea pe care o consum,dar si cu gustul acesteia.

Am renunțat la faimoasa „vegeta” de foarte multi ani,si va pot asigura ca nu e foarte greu sa formezi un amestec delicios din condimente uscate ,fara coloranți si conservanți ,dar o sa vorbim odată doar despre asta.

Sa vedem de ce avem nevoie.

Ingrediente:

  • 200g ton scurs de ulei(sau de sucul propriu daca nu e in ulei.
  • O jumatate de ceapa(daca aveti verde,acum ca a venit primăvara o puteți folosi.
  • 100g unt fara sare
  • 6-8 măsline verzi fara sâmburi.
  • Sare,piper
  • Zeama si coaja rasa de la o jumătate de lamaie🍋.

Modul de preparare:

Se adauga toate ingredientele in blender si se blendeaza cateva minute,pana devine o pasta omogena.

Este o Reteta de pate de ton delicioasa.

Va urez pofta buna😊👌!

Lasă un răspuns

