Paine integrala

Dragi prieteni,aceasta reteta o prepar aproape in fiecare zi si am zis ca e bine sa o impartasesc cu voi toti.

Acum ca ne-a invadat painea cu E-uri si zahar am zis sa impartasesc cu voi o varianta de paine integrala simpla dar si foarte delicioasa.

Eu o prefer in locul painii din comert si se poate pune in ea si un mixt de seminte,sau cumparati o faina integrala cu seminte.

Ingrediente:

  • 200g faina alba
  • 1kg faina integrala
  • 50g drojdie proaspata
  • Jumatate de lingurita de sare
  • O cana apa

Modul de preparare:

  1. Se pune drojdia la înmuiat in apa si sare
  2. Se pune faina alba si cam inca pe atâta faina integrala,apoi se adauga apa cu drojdie si se frământa ,puțin,câte puțin adăugați faina cat cuprinde cat sa nu se lipească de mâini .

3.se lasa la dospit 30 de minute

4. cand vedeți ca a crescut adăugați puțin ulei si ungeți aluatul(vezi imagine)

5. Se face forma pâinii (a mea este rotunda(o puteți face orice forma doriti ,se creditează deasupra si se da la cuptor,aproximativ 30 de minute la 250de grade.

Cand o vedem bine prăjită se scoate din cuptor si se lasa la răcit .

Sa aveti pofta😜!

5 gânduri despre &8222;Paine integrala&8221;

  1. Arată foarte bine pâinea! Și cu siguranță e un deliciu. 🙂 Să știi că eu iubesc pâinea făcută acasă și nu aș da-o pe nici o pâine din comerț. Mama face (eu încă nu am încercat să fac așa ceva, măcar să văd dacă îs dezastru sau nu) pâine în fiecare săptămână, de mai multe ori. Ea pune un amestec de făină (de secară, albă, neagră și integrală), puțini fulgi de ovăz și semințe de floarea soarelui. Rezultatul? Un gust excepțional. 🙂

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

