Dorada cu legume la cuptor

IMG_6202-0

Dragii mei,azi m-am gândit sa va prezint o reteta delicioasa si foarte simplu de preparat.

Aceasta reteta ,dorada cu legume la cuptor poate fi preparata si de cel mai stângaci bucatar😜.

De cand mi-am facut blogul mi-am propus sa va prezint retete cat mai simple si cat mai usor de preparat.

Sa nu credeți ca eu am fost ,sau sunt vreun mare bucatar,dar cu răbdare si placere am început sa ma implic din ce in ce mai mult in tainele bucătărie ,dar si a încerca sa aflu cat mai multe despre stilul de viața sanatos,healthy si am reusit cat de cat😊🙈.

Sa vedem de ce avem nevoie pentru a prepara aceasta reteta.

IMG_6204
Ingrediente pentru 2 persoare:

  • 2 bucati dorada curatate si spalate
  • un ardei roșu si unul verde
  • o ceapa
  • rosii cherry sau o roșie mare
  • sare,piper
  • câteva picături de ulei de măsline

Modul de preparare

1. Condimentan dorada cu sare si piper.

2. Curatam,spalam si taiem legumele

IMG_6205

3. Se pune intr-un vas de iena ,putin ulei de masline ,apoi adaugam ceapa,apoi dorada cu felii de lamaie 🍋in interior dar si in afara pe peste si ultime rosiile si ardeii.

4. Se dau la cuptor aproximativ 40 minute(trebuie sa dati focul potrivit si sa verificati din cand in cand).

5. Se poate servi cu orez simplu si salata.

Iată si rezultatul final:

IMG_6206

Sper ca v-am convins sa încercati dorada cu legume la cuptor.

Va multumesc pentru ca ma urmăriți si va astept si la următoarea reteta.

9 gânduri despre &8222;Dorada cu legume la cuptor&8221;

Lasă un răspuns

