Quiche Lorraine cu bacon si praz

IMG_6060

Dragi prieteni astăzi vreau sa va încânt cu o reteta franțuzească extrem de gustoasa.

Cu toate ca nu vom folosi Ingredientele direct e la Paris😊,o sa gustam cu siguranța una dintre cele mai gustoase plăcinte .

IMG_6048

Aceasta reteta am gustat-o in urma cu vreo 2 ani si mi s-a părut delicioasa.

Acest Quiche lorraine cu bacon si praz este o varianta gustoasa si foarte usor de preparat.

Ingrediente:

  • un aluat de tarta,eu am cumpărat ,dar se poate face
  • 6oua proaspete
  • 3 bucăți praz
  • 100g bacon
  • 200g mozzarela(sau branza preferata)
  • sare,piper,mărar uscat

Modul de preparare

1. Se curata prazul si se taie rondele ,cand este sotat bine adaugăm baconul tăiat cubulete.

IMG_6037
2. Se întinde aluatul intr-o forma de tarta si se adauga amestecul peste aluat(vezi foto).

IMG_6043
3. Se bat ouăle cu sare,piper,mararul uscat si se adauga peste amestec,ultimul ingredient care se adauga este mozzarella .

IMG_6045
4. Se da la cuptor aproximativ 30-40 minute.

IMG_6047

Va multumesc ca imi urmăriți retetele si va doresc pofta buna.

Va pup si va promit sa vin si cu articole interesante legate de nutrite,deoarece am început sa studiez alimentele.
😊

2 gânduri despre &8222;Quiche Lorraine cu bacon si praz&8221;

Lasă un răspuns

