Salata cu cartofi,ton si ardei copti

IMG_5945
Dragii mei,astazi o sa va prezint o reteta foarte usor de preparat si foarte gustoasa.

Aceasta reteta de salata cu cartofi,ton si ardei copt am invatat-o de la sefa mea,doar ca eu am simplificat-o putin.

Este o modalitate de a folosi tonul cu succes garantat.

Sa vedem de ce avem nevoie si cum se prepara.

Ingrediente:

  • 4cartofi fierti in coaja
  • 2conserve cu ton (in ulei sau natural)
  • un borcan sau o conserva de ardei copți (se pot folosi cu mult succes si gogoșarii murati,doar ca eu nu am de unde ii procura😜)
  • măsline verzi(sau negre,dupa preferința )
  • ulei de măsline ,sare,piper
  • am folosit si putina zeama si coaja de lamaie🍋,dar asta e optional(gustati si apoi decideți daca o adăugați 😜)

Modul de preparare

1. Se pun cartofii la fiert cu tot cu coaja

2. Cand sunt gata fierți se lasa la răcit

3. Se curată si se taie cartofii feliuțe

4. Se scurg bine conservele de ulei si se adauga peste cartofi.

5. Ardeii copți se taie fasii(in caz ca folosiți gogoșari murati la fel) si se adauga peste cartofi si ton,iar ultimele se adauga maslinele .

6. Cand aveti toate ingredientele intr-un bol,adăugați uleiul de măsline ,sare ,piper si optional zeama de lamaie 🍋.

Este o salata delicioasa care îmbina toate gusturile cu cartoful fiert.

Va doresc pofta buna😊!

4 gânduri despre &8222;Salata cu cartofi,ton si ardei copti&8221;

  1. Buna! Iti urmaresc postarile si mai ales pe Instagram. Imi plac foarte mult retetele tale si pe cateva dintre ele am reusit sa le fac acasa si intr-adevar sunt delicioase de te lingi pe degete. Cel mai mult imi place prajitura cu crema de branza si iaurt, cu blatul din fulgi de ovaz. Eu intentionez sa fac pizza vegetariana si vroiam sa folosesc faina integrala, e mai sanatoasa. Daca mi-ai putea da niste tipsuri sau daca ai fce chiar tu reteta ti-as fi extrem de recunoscatoare pentru ajutor. Succes in continuare!

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

