Tarta fara coacere cu crema de iaurt si branza

2015/01/img_5713.jpg

Dragi prieteni,azi dimineata luandu-mi micul dejun mi-a venit o idee si am zis sa o pun in practica,nefiind sigura ca va fi o idee buna.

Aceasta idee era un desert delicios,sanatos,fara zahar si o sursa importantă de fibre.Va spun sincer ca a ieșit un desert delicios,care va satisface pofta de dulce.

Aceasta tarta fara coacere cu crema de iaurt si branza este foarte usor de preparat.

Sa vedem de ce avem nevoie pentru a prepara aceasta tarta.

Ingrediente aluat necopt:

  • o cana si jumătate fulgi de ovaz
  • 3linguri ulei de cocos(sau unt topit)

  • 2 linguri cacao pura
  • 3linguri nuca de cocos
  • 3linguri miere(gustati cand e gata si daca nu e destul de dulce mai adăugați )
  • sucul de la o portocala

Ingrediente crema:

  • 300g crema de branza(de pus pe paine,eu am folosit de aceea de la lidl nu Philadelphia ,dar acest gen )
  • 5linguri de iaurt grecesc
  • 3linguri miere(la fel ca si la blat gustati cand e gata si adăugați in funcție de placere)
  • esenta de vanilie,portocala si lamaie(câte puțin din fiecare)

Pentru ornat aveti nevoie de ciocolata neagră peste 70%cacao(eu am folosit 81%cacao)

Modul de preparare

1. Se adauga intr-un blender :fulgii de ovaz,cacao,nuca de cocos,mierea,uleiul de cocos,sucul de portocale si se blendeaza pana se formează un aluat.

2.Se presează aluatul obținut intr-o forma de tarta(vezi imagine).Daca e prea sfaramicios mai adaugati ulei de cocos,iar daca e prea lipicios (prea moale ,o lingurita,2 de fulgi de cocos sau ovaz.

2015/01/img_5714.jpg

3. Pentru crema ,la fel se blendeaza totul,pana devine o crema spumoasă ,care se adauga peste blat .

4. Se da la frigider acoperită cu folie pe deasupra.

5. Inainte de a pune aluatul in forma,puneti folie de plastic pe fundul formei(pentru a nu zgaria forma cand tăiați tarta).

Va asigur ca e delicioasa si nu ve-ti regreta daca o preparati,între timp eu o sa mai mananc puțin .

Pofta buna😜!

6 gânduri despre &8222;Tarta fara coacere cu crema de iaurt si branza&8221;

Lasă un comentariu