Tarta cu mozzarella si rosii cherry

Dragi prieteni astazi vreau sa va încânt cu o reteta pe care si eu la rândul meu am primit-o de la Andreea Rujoiu pe care am cunoscut-o pe instagram si Facebook ,si pe care am modificat-o puțin in stilul meu😊.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7bf/77151372/files/2014/12/img_5438.jpg

Este o reteta de tarta delicioasa,care combina gustul delicios al brânzei mozzarella (sau tradiționala de vaca sau oaie) cu rosii cherry gustoase.

Aceasta tarta cu mozzarella si rosii cherry este un aperitiv delicios.A fost pentru prima oară cand am facut-o dar pot sa va spun ca m-am îndrăgostit de ea😄.

Sa va scriu lista ingredientelor.

Ingrediente :

  • foaie de placinta
  • mozzarella (sau branza preferata)
  • 4oua
  • 250g iaurt grecesc
  • oregano,busuioc,sare,piper
  • 250g rosii cherry

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7bf/77151372/files/2014/12/img_5430.jpg
Lipsesc ouăle ☺️.

Modul de preparare

1. Intindeti aluatul intr-o tava de tarta.

2. Puneti roșiile cherry si ierburile(oregano si busuioc )

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7bf/77151372/files/2014/12/img_5429.jpg

3. Se adauga peste rosii si jumătate din brânza ,apoi se bat ouăle cu iaurtul si deasupra din nou mozarella .(ouăle se bat cu un praf de sare si piper).

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7bf/77151372/files/2014/12/img_5433.jpg

4. Se pune in cuptor(care este in prealabil încălzit )si se lasa aproximativ 40de minute(trebuie sa arate ca in imaginea de mai jos).

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7bf/77151372/files/2014/12/img_5436.jpg

Aceasta tarta cu mozarella si rosii cherry merita probata.
Va multumesc pentru ca mi-ați fost alături in acest an si va doresc un sincer la multi ani!!!

2 gânduri despre &8222;Tarta cu mozzarella si rosii cherry&8221;

Lasă un răspuns

