Turta dulce cu cacao

Dragi prieteni,deoarece se apropie Crăciunul si v-am promis ca o sa postez reteta de turta dulce cu cacao si cocos.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7bf/77151372/files/2014/12/img_5312.jpg

Reteta de turta dulce am găsit-o pe blogul Teodorei Rabu https://blogtheam.wordpress.com/2014/12/02/turta-dulce/
doar ca am personalizat-o puțin in stilul meu personal.

Imi face placere sa imi pun amprenta pe fiecare reteta pentru ca aceste retete sunt o părticică din mine,ador sa fac retete pentru voi toti😊.

Turta dulce este preferata mea in perioada sărbătorilor de iarna.

Aceasta reteta este foarte usor de preparat,iată de ce aveti nevoie.

Ingrediente:

  • 4oua
  • jumătate de cana zahar brun
  • 5linguri miere sau 10 daca o doriti foarte dulce(urcați de la 5 in funcție de placere sau „dieta”😁)
  • un praf de copt
  • coaja si zeama de lamaie🍋
  • 4linguri de cacao pura
  • faina alba sau integrala
  • 1lingurita scortisoara
  • 1lingurita nucsoara
  • un praf de sare
  • forme pentru turta dulce(ale mele sunt de plastic )
  • miere pentru ornat apoximativ o lingura
  • cocos
  • bombonele colorate
  • o mana de stafide

Modul de preparare

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/7bf/77151372/files/2014/12/img_5343.jpg

1. Se amesteca ouale cu zaharul brun si mierea.

2. Se adauga scortisoara ,nucsoara,coaja de lamaie,coaja de portocala,apoi se adauga praful de copt stins cu zeama de lamaie si ultima faina Cat cuprinde ,stafidele si cacao.

3. Se face un aluat care nu trebuie sa se lipească de mana .

4. Se lasa aluatul 30 de minute la frigider,apoi cu mâinile unse cu ulei de măsline se întinde aluatul de vreo 1cm si il tăiați cu formele de turta dulce.

5. Se ung tavile de copt cu ulei si se dau la copt.

6. Cand sunt gata se lasa de răcit iar apoi se dau cu miere cu ajutorul unei pensule de bucătărie pe deasupra si se dau prin cocos si bombonele colorata.

Este o turta dulce cu cacao delicioasa pentru a servi prietenii si familia dumneavoastră .

Va doresc sărbători fericite!

4 gânduri despre &8222;Turta dulce cu cacao&8221;

Lasă un răspuns

