Cheesecake cu dulceata de zmeura

Astazi asa cum v-am promis o sa va scriu reteta pentru cheesecake .

Este tarta mea preferata si va por spune ca am facut-o si refacut-o de foarte multe ori pana mi-a iesit o varianta delicioasa,mai sanatoasa si usor de preparat.

 Acest cheesecake cu dulceata de zmeura este o varianta accesibila pentru toti dar si foarte usor de preparat,deoarece nu necesita o indemanare de „maestru bucatar”.Eu gatesc de doar 8 ani (dar de nevoie am început si meniul era cartofi prajiti si oua,încet încet mi-am dat seama ca imi place si ca încep sa ma pricep,dar asta dupa vreo câțiva ani de experiențe placute si mai puțin placute😁)si de 2 ani abordez stilul healthy si de aceea va spun ca nu trebuie sa fiti un bucatar desavarsit ca sa va reuseasca reteta.

 Eu am ales sa fac niste schimbari la clásica reteta de cheesecake si sper sa fiti multumiti de rezultat,eu am fost.

IMG_5157-0.JPG

Gata cu povestile ,e timpul sa incepem 😜.

Ingrediente:

  • 4oua
  • 2 cutii crema de branza(gen Philadelphia ,dar varianta cea mai ieftina)2x250g
  • o cutie frisca pt batut 200ml(nu e nimic daca are 250ml)
  • coaja de la o lamaie🍋
  • o esenta de vanilie
  • 4 linguri de zahar brun
  • 12 biscuiti digestivi
  • o coala de hartie de copt
  • dulceata sau toping de zmeura
  • puțin lapte
  • IMG_5183.JPG

Modul de preparare

1. Se taie hartia de copt si se lipeste prima data pe fundul formei cu putina margarina si apoi pe marginile formei ca in imagine.

IMG_5140.JPG

2. Se zdrobesc biscuiti si se toarna putin lapte pana devine un aluat si se pune pe fundul formei.

IMG_5141.JPG

3. Se amesteca ouale cu zaharul,apoi se adauga crema de branza si dupa se adauga frisca batuta,vanilia ,coaja de lamaie🍋si se amesteca bine.

IMG_5184.JPG

4. Se adauga peste blatul de biscuiti si se da la cuptorul bine încălzit si se lasa la foc mediu180grade cam 30 minute.

IMG_5185.JPG

5. Cand e gata se scoate de la cuptor ,se lasa la răcit,apoi se pune dulceața deasupra si se lasa la frigider peste noapte.

Este un cheesecake cu dulceața de zmeura delicios si foarte usor de preparat.

Va doresc pofta buna si va multumesc tuturor celor care ma urmăresc pe blog😊.

4 gânduri despre &8222;Cheesecake cu dulceata de zmeura&8221;

  1. Felicitari! Am incercat si eu aceasta reteta, chiar cu dulceata de zmeura facuta in casa si a iesit excelent! M-am ‘sacrificat’ si eu doar am gustat, tocmai pentru a lasa totul familiei si musafirilor care nu se mai saturau 😀

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

