Gustare sănătoasă

image

Aceasta gustare e preferata mea,de cand am auzit ca avocado si patrunjelul sunt foarte sănătoase.Este o combinare a alimentelor făcute de mine si care îmi cade foarte bine,putând fi consumate si la cina.
Ingrediente

  • avocado
  • felii de pâine prăjită integrala( maxim3 felii)
  • castravete
  • un iaurt ( eu am folosit grecesc in foto)
  • câteva frunze de pătrunjel

Mod de preparare

Este foarte ușor deoarece trebuie sa puneti totul intr-o farfurie si sa serviți .E delicios!
Va doresc pofta buna😄.

Lasă un răspuns

